Wednesday, February 9, 2011

DOA UNTUK DIRISENDIRI

Ya Allah , sesunguhnya Engkau telah menganugrahkan kepadaku sebahagian Kerajaan dan telah mengajar kepada ku sebagian tabir mimpi.

Ya Allah , Pencipta langit dan bumi. Engkaulah pelindungku di dunia 
dan di akhirat, wafatkanlah aku dalam keadaan islam dan gabungkanlah aku bersama orang2 yg sholeh.

Ya Allah , masukkanlah aku kejalan yg benar, dan keluarkan aku dengan cara yg benar, dan berikanlah kepadaku dari sisi Engkau kekuasaan yg menolong.

Ya Allah , lapangkanlah untukku dadaku, dan mudahkan untukku urusanku, dan lepaskanlah kekakuaan dari lidahku .

Ya Allah , Janganlah Engkau memberikan aku hidup seorang diri, dan Engkau lah waris yg paling baik.

Ya Allah , tempatkanlah aku pada tempat yg di berkati, dan Engkau adalah sebaik-baikyg memberi tempat.

Ya Allah , aku berlindung kepada Engkau dari bisikan2 syaitan , dan aku berlindung kepada Engkau Ya Allah , dari kedatangan mereka kepadaku.

Ya Allah , berikanlah kepadaku hikmah dan masukkanlah aku ke dalam golongan2 orang2 yg sholeh , dan jadikan lah aku tutur kata yg baik bagi orang2 yg datang kemudian dan jadikanlah aku termasuk orang2 yg mempusakai syurga yg penuh kenikmatan ..

Amin.... Amin ya rabbalalamin...


No comments:

Post a Comment