Saturday, January 22, 2011

UTUSAN BUAT YANG TERSAYANG

Seandainya Tuhan mengizinkan ...
inggin aku terus bersamamu...
biarpun pedih dugaanya ...
rela aku menghadapinya 
dengan sabar.


Seandainya Tuhan mengizinkan...
cintamu mekar bersamaku ...
inggin aku membahagiakan hidupmu
tak pernah ku termimpi ...
untuk bercinta denganmu..


Tetapi dah tersurat kita bertemu dan 
jatuh cinta...
sekiranya engkau dapat menerima ku
seadanya...
itulah buktinya keikhlasanmu...


Seandainya Tuhan mengizinkan...
ku ingin menunaikan segala impian.
yang lama terpendam....
Andai kita di takdir terpisah jauh di mata
namun hati tetap sayang dan merinduimu
tiada siapa yang dapat melenyapkan
cinta di hatiku...


Hanya Tuhan yang berkuasa...
aku harap engkau masih menyayangi diri ini
keranaku tak sangup berpisah dengan mu...
kenangilah saat2 indah percintaan kita...
semoga abadi kisah cinta kita...


Seandainya Tuhan mengizinkan...
cintamu mekar bersamaku...
ingin aku membahagiakan hidupmu
untuk selama2 nya...


Dari yang tersayang 
yang selalu merinduimu
(nur asmawi abdullah )



No comments:

Post a Comment